Temadag om privat- og erhvervskunder
Bliv klogere på tilgangen til erhvervskunder og kundehåndtering. Hør hvordan andre i branchen gør – med spændende cases og god mulighed for dialog.
)
Kundeforum inviterer alle Dansk Fjernvarmes medlemmer til en temadag om kunder.
På temadagen drøfter vi, hvordan generel kundehåndtering af både privat- og erhvervskunder samt kommunikation kan hjælpe dig i hverdagen og sikre, at kunderne kender fordelene ved at være fjernvarmekunder.
Du bliver klædt på til at forstå kundens beslutningsprocesser, og du får værktøjer og viden om, hvordan du forbliver ’top of mind’ hos kunderne.
På temadagen får du desuden indblik i, hvordan dine konkurrenter, såsom sælgere af individuelle varmepumper tilgår opgaven med at sælge til erhverv, når vi får besøg af en rådgiver, der vil dele ud af sin erfaring fra ”begge lejre” med salg af både varmepumper og fjernvarme.
Er temadagen noget for dig?
Temadagen henvender sig i særdeleshed til ledere og medarbejdere ved fjernvarmeværker, der arbejder med kunder, både privat- og erhvervskunder.
Temadagen er dog også aktuelt for de medarbejdere eller ledere, der arbejder med salg og markedsføring.
Når du deltager på temadagen vil du få adgang til viden og erfaringsudveksling, samt mulighed for at indgå i et fagligt netværk om dagens emner.
Der er kaffe og morgenmad fra kl. 8.30.
09.00 Velkomst
Program for dagen, og hvorfor er der behov for at tale om kunder.
Ole Juhl, seniorkonsulent, Dansk Fjernvarme
09.45 Kundekommunikation og -fastholdelse set fra helikopteren
Hvordan holder vi fjernvarmen i ”Top of mind” med arrangementer, SoMe, mail og målinger.
Maria Voss, digital marketing manager, Fjernvarmens Informationsfond
10.45 Kort pause
11.00 Case fra Ribe Fjernvarme – Kundehåndtering er meget mere end bare ”billig fjernvarme”
Richard Boisen, driftsleder, Ribe Fjernvarme
11.30 Skal vi i branchen blive bedre til at styrke arbejdet med kunder og være mere synlige?
Hvad er behovet for at arbejde med materialer, metodikker, aftaler og salgsfaglighed målrettet salg af fjernvarme?
Ole Juhl, seniorkonsulent, Dansk Fjernvarme
12.00 Frokost
12.45 Hvordan sælges fjernvarme og varmepumper til erhverv
Okkels Energi og Projekt har et ben i flere lejre og vil i indlæg se på forskelle og muligheder i kundetilgangen fra leverandører af fjernvarme og varmepumper.
Esben Okkels Larsen, indehaver, Okkels Energi og Projekt
13.45 Kaffe og kage
14.00 Case fra Forsyning Helsingør – Tilgang til erhvervskunder
Hør om en god tilgang til erhvervskunder, hvad enten det er produktionsvirksomheden, lageret
eller boligforeningen.
Frederik Esbensen Lynge, kunde- og forretningsudviklingschef, Forsyning Helsingør A/S
14.45 Case fra Haderslev Fjernvarme – Lindab A/S
Lindab A/S er kendt af de fleste i fjernvarmebranchen, men hvordan og hvorfor de er blevet
fjernvarmekunder er nok ikke så kendt. Hør en spændende og inspirerende beretning.
Morten Hartmann, direktør, Haderslev Fjernvarme
15.30 Opsamling og afslutning
Ole Juhl, seniorkonsulent, Dansk Fjernvarme
15.45 Tak for i dag
Ole Juhl, seniorkonsulent, Dansk Fjernvarme
Vi glæder os til at modtage din tilmelding senest 3 hverdage før temadagen.
Praktisk information og betingelser
Vil du vide mere om persondata, afbudsvilkår og andre betingelser, så læs videre her:
Praktisk information og betingelser
Samme sted finder du kontaktoplysninger, hvis du har spørgsmål eller kommentarer vedrørende vores kurser og arrangementer, eller hvis du har brug for hjælp til tilmelding eller afbud.
Tilmelding
Mødeleder

Ole Juhl
Små og mellemstore selskaber
Gaskonverteringer
Samarbejde med kommuner
Markedsføring
Kunstig intelligens og digitalisering
Mobil: +45 20 92 10 18
E-mail: oju@danskfjernvarme.dk
Kundeforum
KundeForum er et gratis tilbud om netværksgruppe til faglig sparring og ideudveksling.
Gruppen er for medarbejdere, der arbejder med kundehåndtering som fastholdelse, salg og markedsføring af fjernvarme, både til erhvervs- og privatkunder.