Gå til hovedindhold
Kundeforhold
Medlemmer
Dansk Fjernvarme

Få tip til markedsføring rettet mod erhvervskunder

Dansk Fjernvarme tilbyder temadag i slutningen af marts, hvor der er fokus på, hvordan fjernvarmeselskaber særligt kan målrette markedsføringen mod erhvervs- og privatkunder.

14. mar. 2025
Tekst af Kim Vejrup, kve@danskfjernvarme.dk

Indhold

    Flere og flere fjernvarmeselskaber oplever stigende konkurrence om kunderne – ikke blot de private, men også erhvervskunderne. Derfor tilbyder Dansk Fjernvarme nu en temadag den 25. marts i Fjernvarmens Hus i Kolding.

    På temadagen drøfter vi, hvordan generel kundehåndtering af både privat- og erhvervskunder samt kommunikation kan hjælpe dig i hverdagen og sikre, at kunderne kender fordelene ved at være fjernvarmekunder.

    Som deltager på temadagen bliver du klædt på til at forstå kundens beslutningsprocesser, og du får værktøjer og viden om, hvordan du forbliver ”top of mind” hos kunderne.

    På temadagen får du desuden indblik i, hvordan dine konkurrenter, såsom sælgere af individuelle varmepumper, tilgår opgaven med at sælge til erhverv, når vi får besøg af en rådgiver, der vil dele ud af sin erfaring fra ”begge lejre” med salg af både varmepumper og fjernvarme.

    Temadagen henvender sig i særdeleshed til ledere og medarbejdere ved fjernvarmeværker, der arbejder med kunder, både privat- og erhvervskunder.

    Men temadagen er dog også aktuelt for de medarbejdere eller ledere, der arbejder med salg og markedsføring.

    Skriv kommentar

    Andre klikkede på...