Kunderelationer og effektive budskaber
Bliv klædt på til at få nye og fastholde de eksisterende kunder!
Oplever du også, at det kan være svært at skulle træde ind i rollen som sælger af fjernvarme – også selvom du véd, at det vil være en god løsning for kunden?
Bliv klædt bedre på til at formidle fjernvarmens muligheder – og lær både dig selv og din kunde meget bedre at kende.
Det lærer du på kurset
- Hvad er DiSC-profiler?
- Hvordan anvender man DiSC-profiler i forbindelse med salg?
- Min DiSC-profil – styrker og udfordringer
- Hvordan er man overbevisende og samtidig troværdig?
- Forstå dit samspil med kunden
- Kundetyper og situationsbestemt dialog/salg
- ’Værktøjskasse’ til kundedialoger
- Gode erfaringer fra andre i branchen
- Personlig handlingsplan
Både fysisk og online-undervisning i samme kursus
Kurset er opdelt i tre trin. Først modtager du og udfylder en DiSC-personlighedsprofil. Dernæst afholdes et online undervisningsforløb, hvor vi gennemgår, hvordan man kan læse og bruge DiSC-profiler. På webinaret vil der også være dialog om DiSC-profiler i grupper. Tredje trin er det fysiske kursus, der foregår som et heldagskursus med lige dele oplæg, deltagerinvolvering og gruppearbejde.
Kursusprisen inkluderer rapport med din personlige DiSC-profil.
Er kurset noget for dig?
Kurset er for dig, der har kundekontakt og som ønsker at udvikle din egen rolle, så du kan fastholde eksisterende kunder og/eller få nye kunder f.eks. i forbindelse med salg af fjernvarme eller konverteringer.
Kurset er kun for medlemmer af Dansk Fjernvarme.
09.30 DiSC-metoden – hvorfor og hvordan bruger du den?
10.30 Kort pause
10.40 Egne styrker og udfordringer – kommunikations-/salgsstrategi samt egen fokusplan
11.55 Tak for i dag og på gensyn
Der er kaffe og morgenbrød klar fra kl. 8.45.
09.15 Velkomst og præsentationsrunde
09.30 Mine overbevisninger, kontrol og mulige barrierer for succes
10.30 Pause
10.45 Effektiv salgsværktøjskasse og afprøvning i praksis
12.00 Frokost
12.45 Vidensbaseret salg – troværdighed – rationelle/følelsesmæssige købsmotiver
14.00 Kaffe og kage
14.30 Kundetyper, erfaringsudveksling, Best Practice og personlig handlingsplan
15.30 Afslutning og evaluering
15.45 Tak for i dag
Vi glæder os til at modtage din tilmelding senest 3 hverdage før kursusstart.
Praktisk information og betingelser
Vil du vide mere om persondata, afbudsvilkår og andre betingelser, så læs videre her:
Praktisk information og betingelser
Samme sted finder du kontaktoplysninger, hvis du har spørgsmål eller kommentarer vedrørende vores kurser og arrangementer, eller hvis du har brug for hjælp til tilmelding eller afbud.
Tilmelding
Underviser
Mikael Munk
Mikael Munk har som sælger, salgschef og direktør i rejsebranchen – siden som selvstændig i SALGSKOMPAGNIET - arbejdet med salg, kundemøder og salgspsykologi i 25 år. Han har stor erfaring i at gå fra teori til praksis så modeller kan omsættes i praksis og han har altid fokus på, at tage udgangspunkt i den enkelte deltagers udgangspunkt, styrker og forhindringer på vejen mod at opnå succes med salg.